Alla inlägg den 1 november 2009

Av nickel - 1 november 2009 15:37

Hittade ett gammalt fotografi på min pappa när han var 20år. Jag har alltid tyckt att jag mest är lik mamma men jag har faktiskt min pappas ögon tror jag. Ser ut som det när man ser den här bilden. Fast hade gärna haft hans isblå ögonfärg. Men jag ska ju självklart vara den enda som fick en skum blå-grå-grön färg. Pappas mamma hade det så det har jag fått från henne.


Nu ska jag snart bli hämtad så det är bara att göra sig iordning.

Av nickel - 1 november 2009 14:02

Då var det november och snart dags...

Anton fyller år om två veckor och jag har inte en aning om vad jag ska ge honom. Vill ge honom något speciellt men kommer inte på något jättebra. Tänkte vara helt klar med all julshopping i november också eftersom det händer en del andra saker i december som kommer göra att jag antagligen inte har tid för att shoppa loss. Så inte nog med att jag inte vet vad jag ska ge Anton, nu måste man komma på vad alla andra vill ha (ni får gärna berätta det så jag vet :) )


Snart kommer i alla fall Micke hit. Tänkte fråga om han vill åka till jularknaden på Öland men det vill han nog inte. Är riktigt sugen på att gå på den bara...


Idag firar jag och Anton 3½ år tillsammans. Älskar honom så otroligt mycket och vet inte vad jag skulle göra utan honom, bokstavligt. Tyvärr jobbar han hela dagen så jag får väl överraska honom med nåt när han kommer hem istället.


Igår var det alla helgona. Det var väldigt fint på kyrkogården när jag och Anton gick förbi där. Fullt med massa ljus som brann för de som inte längre finns hos oss.


Jag är ju kattvakt nu också. Får väl se vad den lilla busen hittar på de här dagarna...

Ovido - Quiz & Flashcards