Alla inlägg den 11 juli 2010

Av nickel - 11 juli 2010 22:42

Nu tänker jag vara lika tråkig som alla andra och klaga på värmen. Men när jag står klockan kvart i elva på kvällen i en iskall dusch bara för att jag är för varm har det gått långt. Min älskade lilla son har inte varit glad alls idag. Det är för kvavt och varmt för en liten 6 månaders. Tillslut fick vi dra av honom alla kläder och lägga en blöt liten frottélapp på hans huvud. Det var det enda som fungerade. Kan tillägga att han hatar att vara utan byxor i vanliga fall.

Av nickel - 11 juli 2010 21:04

Måste trots allt säga att jag blev lite besviken. Jag trodde att Tim Burton skulle ha mer att säga till om. Men förutom att det var för lite Tim Burton var det en riktigt bra film. Självklart såg vi den på premiären och nu har den kommit ut på dvd också :)


Sedan måste jag säga att jag störde mig en aning på den röda drottningen. Tim Burton ska ju göra konstiga saker, det är ju hans grej, men detta var bara konstigt.

Ovido - Quiz & Flashcards