Alla inlägg den 1 mars 2010

Av nickel - 1 mars 2010 20:00

Den här filmen ska se ut som om den är på riktigt genom att allt är filmat med "handkamera". Den är inte jätteläskig men man skulle säkert kunna göra den läskigare om man satt tätt ihopkrypen med någon under en filt och ansträngde sig för att bli rädd. Jag och min man busade med en kompis till oss igår när vi såg filmen. Jag skulle dock aldrig göra så mot någon om jag visste att de inte tyckte det var okej. Vi hade riggat upp lite saker som skulle hända under filmens gång. Så i början åkte en sak i golvet och sedan stängdes en dörr. Tillslut öppnades en annan dörr. Det var en enkelt trick som faktiskt fungerade utan att min vän upptäckte det.


Paranormal activity handlar om ett ungt par som är hemsökta av en ond demon. De vaknar av att saker händer på nätterna.


Betyg: 6 av 10


Ovido - Quiz & Flashcards