Alla inlägg den 13 februari 2010

Av nickel - 13 februari 2010 13:11

Snart har filmen "Alice i underlandet" premiär. Jag har verkligen längtat riktigt mycket efter just den här filmen. Jag älskar allt som Tim Burton gjort så jag har ganska höga förhoppningar om den. Sedan att Johnny Depp ska spela hattmakaren tror jag blir riktigt häftigt.





Av nickel - 13 februari 2010 12:57

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev här sist. Den 18dec kom vår efterlängtade son. Det går verkligen inte att beskriva den underbara känslan man får när man får se sitt barn för första gången. Ren kärlek och lycka! Efter det har dagarna fyllts med sång, besök, utflykter och bus. Han jollrar mer och mer för varje dag som går. Ofta "pratar" han i en halvtimme åt gången. Han tränar för fullt på att stå upp också. Han är väldigt stadig i nacken vilket han var redan från början. Man märker vilken enorm vilja han har. Sen är han väldigt nyfiken vilket jag antar att han fått efter mig.

Ovido - Quiz & Flashcards