Alla inlägg den 22 februari 2010

Av nickel - 22 februari 2010 23:52

Hur tänkte hon där? Carola åker seriöst till ett ställe som precis varit med om en katastof och vad ger hon till sitt fadderbarn? En Hugo Boss-parfym. Visst, jag tror säkert att hon gett jättemycket till den här pojken men just då passade det kanske inte med en parfym. Om hon nu verkligen ville ge något med ett fins märke kunde hon väl åtmindstone gett en Lacoss-tröja som han kunde haft nytta av. Hon representerade ju inte bara sig själv utan organisationen hon åkte med. Hur modernt de än lever i vanliga fall som Carola sa så är det kanske inte vad de behöver just nu.

Av nickel - 22 februari 2010 20:00

Riktigt bra film. Detta är dock också en film som räcker att se en max två gånger. Men den bör absolut ses. Jag är inget jättefan av Angelina Jolie men hon spelar faktiskt riktigt bra i huvudrollen. Filmen handlar om en kvinna vars barn försvinner spårlöst och hennes kamp om att få veta sanningen bakom hur han försvann och jakten efter hennes försvunne son. Filmen är baserad på en verklig händelse och bara den saken tycker jag gör en film intressantare än annars. Man sätter sig verkligen in i mammans situation och panik över att ingen vill lyssna på henne. Filmen ger en eftertanke och jag tycker att storyn är bra.


Betyg: Mycket sevärd

7 av 10

Av nickel - 22 februari 2010 03:05

Verkar bli ytterligare en vaken natt. Känner mig hur pigg som helst. Ska nog försöka läsa lite så kanske jag blir trött.

Ovido - Quiz & Flashcards