Alla inlägg den 23 februari 2010

Av nickel - 23 februari 2010 20:00

Nu kommer jag att göra många arga och upprörda men allvarligt talat är den här filmen den sämsta jag sett rent regimässigt. Jag förstår inte vad regissören tänkte på. Vid en scen så säger flickan i filmen sin replik före pojkens vilket man märker tydligt då pojken sedan säger repliken som skulle varit innan och efter det säger flickan sin replik igen. Just år 2008 kändes som att det föll in ett vampyshysteri med både denna filmen och "Twilight". Nu har det ju även kommit en hel del serier om vampyrer. "Twilight" hade ju en bra handling och var betydligt mer välgjord än den här filmen. Konstigt nog har den här filmen fått många olika priser, även utomlands. Hur är dock en gåta för mig. Riktigt dålig titel måste jag säga då titeln skulle kunna ha större roll än de två minuter den har nu. "Låt den rätte komma in" handlar om en vampyrflicka som blir vän med en pojke.


Betyg: Se den inte!

2 av 10

Ovido - Quiz & Flashcards