Alla inlägg den 21 februari 2010

Av nickel - 21 februari 2010 23:16

Har haft en riktigt underbar dag med min son och Josefine

Det belv mycket allvarligt snack men en del skratt också (och lite pip från min sons sida). Vi avslutade dagen med te och en riktigt bra film (kommer skriva om den senare). Visst är det underbart med vänner man verkligen kan prata om allt med?


Upp

Av nickel - 21 februari 2010 20:00

Gullig film på sina ställen men handlingen var kanske inte den bästa. Filmen handlar om en man som vill uppfylla sin frus önskan om att bo på ett speciellt berg. Eftersom att det inte är möjligt så kommer hemtjänsten och vill att han ska flytta till ett äldreboende. Det är en bra film men inte en sådan man vill se flera gånger. Men visst så skrattade man några gånger.


Betyg: Har sett bättre animerade filmer men sevärd

5 av 10

Av nickel - 21 februari 2010 15:00

Jag har ett stort intresse som jag tyvärr inte så ofta så användning för eller öva på. Det är nämligen teckenspråk. Tycker det är riktigt häftigt och det är mer logiskt än vad jag trodde innna jag lärde mig det. Det finns två tjejer som sjunger på teckenspråk. Det är inte riktigt exakt som att prata utan mer som dans och mer bildliga ord än i det "talande" språket.

Här sjunger de låten "Du är så". Inte en favoritlåt, tvärtom. Men de är riktigt duktiga här. Konstiga kläder och dansar konstigt mot snubben i klippet dock.

Av nickel - 21 februari 2010 12:00

Har bestämt mig för att snart börja träna igen. Har saknat det. Kunde inte hoppa när jag var gravid (det var smärtsamt) men nu så! Läste att det finns ett pass där man kan ta med sig sin baby på. Kanske man skulle prova?

Ovido - Quiz & Flashcards